10/05/2010

vannak olyan

visszatérő motívumok a nosztalgiámban (érted, nekem saját nosztalgiám van) amik gyakran előjönnek, sokat mesélem őket, sokat gondolok rájuk, szóval topikon vannak.

de ma volt egy durva. zsoltimo szóba hozta, mikor helyesírást tanítottam a kelta dolgozóknak, milyen is volt... egyrészt hihetetlen melegséget éreztem szívtájékon, és jól szembedicsértem magam, milyen bátor-fasza kis csaj voltam, asztakurva. másrészt eszembe jutottak emlékképek abból a pár hónapból. neveket mormoltam, mosolyogtam, szinte leszalad mindenkiről egy kisfilmecske mi minden lett vele/belőle azóta. pedig csak pillanatokra méláztam el, amíg a kollega sztorizgatott tova. de majd most gyakrabban eszembe jut, hogy ideírtam ezt a kis célzáskát meg egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger