10/03/2010

én végülis

nem szoktam szeretni, mikor az emberek össze-vissza hibáztatnak mindenkit, csak magukat nem bizonyos témákban... néha azonban előfordul - például most - hogy egyszerűen nem tudok mást tenni, mint felettes énekre és idegesítő szobrászokra fogom a becsúszásom, és nem nyugodtan ugyan, de lefekszem a viharba hamarosan.
mert arról én nem tehetek, hogy kórházba kell menni látogatni meg pizzás bureket vinni a betegnek; aztán az is alap, hogy vidám kiscsapatocskát elviszek sziviből buliba messzi ki erdőbe, ahol viszont lerobbanunk autóilag, mert nem figyeltem a benzinre (mondjuk aki rossz km órával és rossz benzintankkal képes észben tartani a maga és a mások (?) által be-betankol ezrér't, kétezerért tételeket, annak csókolom a kezeit mellesleg). mondjuk még ez sem volt kellemetlen, többen segítettek és közben a csapat pálinkát és sört is fogott, el nem hagyott a bajban, hanem. este aztán járt egy kis csacsogás éjjelbe húzódóan - igazi barátnőzés nagyon nagy témákkal, sok mosollyal, néha torz könnyekkel.
ma meg egyszerűen elment az idő - a film alatt például sokat nevettünk az idióta párbeszédeken, és a vénemberek is helyesek voltak azért, valahol. közben jött egy érzés - finom pillanatnyi átsuhanás - egy emberrel kapcsolatban, miszerint biztos tudásom, hogy ölelkezek én még vele nem keveset egyszer, valahol, valamikor. itt azért mosolyogtam szelíden és hosszabban egyet.
későbben levest tettünk fel aprólékokból, sok zöldséggel. a hús mellé fokhagymamártás került. másodiknak vasedényben babérral főtt krumpli tetején cukkinis paprika párolódott kis balzsamecettel, olívaolajjal a sütőben, majd a köretet fellocsoltuk a wokban sült kacsa zsírjával, combokkal és egyéb tartozékokkal díszítettük, és nyakon öntöttük fokhagymás mézes szósszal, úgy pirulgatott még perceket a cucc. legközelebb a petrezselyem helyett rozmaringágakat is a tepsibe ültetünk, de ezt leszámítva majdnem tökéletes lett az estebéd.
hát így lehet becsúszni másfél napot könnyedén - amúgy szerintem szóltak a fejemben, hogy illene ilyet is csinálni, nem csak pörögni meg idegeskedni mindig. jövő héten majd szopok rendesen, de most ez pillanatnyilag nem érdekel, mert jól (is) éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger