10/29/2010

becézős

többször leragadtam már a témakörnél, mikor úgy elkaptam egy-egy szívemet, drágámat, gyöngyvirágomat kiesni a számon, de eddig nem jöttem rá, honnan jön elő belőlem azér' ez, igazán... namost megfigyeltem, hogy écsapám, ha borzasztó jó kedve van, akkor ilyeneket mondigál. persze évente csak egyszer van borzasztó jó kedve, szóval nem csoda, h eddig nem tűnt fel. ja, anyukámat meg hosszabban megölelgettem érkezésemkor. figyeldoda.
szóval a hangulat kiváló, az idő pompázatos, a virágok kelnek el, a kacsáról nyilatkozni sem tudok - az adokpéztmennyéfodrászhoz-okat, a neigyálannyikávék-at, a fésülködtélemár-okat meg simán eleresztem a fülem mellett.

ja, mígelnemfelejtem, ma vágyakozzék szépen mindenki megtalálni a helyét a világban. gondoljon ki magának szép kévánságokat, mert ma van a 10 millás nap (aki kér szakirodalmat, szóljon - én csak annyit bírtam megjegyezni, hogy a vénusz kokettál egyéb kisbolygókkal és kurvanagy az esély arra, hogy mindenki hazataláljon energetikai, rezgésteknikai meg egyéb sámános szempontokból.)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger