10/14/2010

rendes krónikás vagyok

nem panaszkodhatik senki mostanában szerintem ebből a szempontból... most is van 3 szabad percem, meg is írom, hogy a nappalokat annyira nem szeretem, de a délutánok-esték viszont egész kedvesek így hajzutáge.
tegnap például kibicajoztunk p-vel a térre, ahol a kiöltözős népeket akartuk elsősorban megtekinteni, de a pógármester-beiktatás miatt a sok szép öltönyös - főleg gimnazista - fiúk a jókai térre szorultak, ahová nem követtük őket, mert a kiccsalád is megjelent, meg r. barátném is, meg pelegrina is, és inkább napoztunk pár percet és hallgattunk beszédeket. aztán volt kantika, meg csináltam a dolgos embereknek melegszendvicset, majd csendesülős házibuli volt p-nél, trafik, kantika és végül zöld volt a menet. a többiek élénken pálinkáztak, én meg rosszalkodtam a pöttyösbögrés kávéimmal és nevetgéltünk is egy csomót. pelegrinának tetszettek a kedves új pajtásaim, a kedves új pajtásaimnak pedig pelegrina, szóval szépen kialakult az este ilyen kedveses barátkozósra.
ma meg olyan lila bőrkesztyűt kaptam ilditől, hogy azt el sem tudjátok képzelni. gyönyörű igazán.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger