8/31/2010

esett, hideg volt,

alig tizenvalahány fok... én meg fogtam magam, belementem a boltba, hipót vettem (sokat), szalvétát, zsepiket meg egyéb ilyen háztartásos dolgokat (fene sem emlékszik, mikor csináltam utoljára ilyen igazi bevásárlásszerű bevásárlást - vágod, még kenyeret is vettem!), hazaszaladtam, és nekiestem... összeraktam a ruhákat a vasárnapi teregetésre (cserélünk nemhasználós ruhákat egymással, labos csajok), mostam szőnyegeket, plédeket, terítőket; elrámoltam a március 20-án hazaköltöztetett céhes papucsokat, papírokat, szemeteket, amik csak úgy be voltak baszva a sarokba azóta is; letöröltem a polcokat, mindent széthipóztam, és egyszer csak szép lett a lakás. nem ilyen simán összerámolt, hanem igazis, rendeses, tisztás... ember így még nem örült takarítás után, szerintem.
aztán vittem gyógyszert a betegnek, ott kaptam teát és mesét, majd kialmoltam a macskák alól is (mondtam, hogy macskákat etetek 2-3 hétig? na majd ez egy külön sztorri lesz), és 10 tájt tisztán, üdén bevackolódtam és elindítottam egy epizódot... akkor még hívtak pálinkázni, de én csak mosolyogva ingattam a fejemet, hogy mit képzeltek ti, mikor otthon lehetek, egyedül lehetek, nyugizhatok, hát hogy mennék én vissza a városba, az esőbe, a hidegbe?!
és még egy igazi dicséretet is kaptam blogilag.
szóval fasza kis nap volt, igazán!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger