8/30/2010

mit csináltam a hétvégén?

- fogalmazás marika magyartanárnéninek szeretettel -

egy napsugaras péntek délutánon a kedvenc kutyám - az ida - meg én beleültünk a kedvenc autónkba, és egészen a varázskertig utaztunk hármasban. akkor csatlakozott hozzánk az egyik legjobb pajtásom, a p., aki hasonló irányba kívánt közlekedni, csak ő nem a családjához tartott, hanem a barátnőjéhez a fővárosba. de mivel szeretünk együtt utazni - barátilag nyaralásnak hívjuk ezeket a sztorikat - ezért a balatoni fővárosig együtt utaztunk a csúcsforgalomban. közben egyszer álltunk meg gumicukrot venni (sásdi benzinkút), és egyszer üdittőt inni (iregszemcse előtti szokásos büfé-falatozó).

amikor a p. továbbutazott vonattal, akkor ismét hármasban folytattuk tovább az utunkat a családi birtok felé, ahol megérkeztünkkor a kislány (unoka) homokozott, a dédike, a szüleim (ópa, óma) és a külföldön élő testvérem és neje (papa, mama) pedig nézte az eseményt, és fotózott és videózott. csöpi kutya idakutya láttán elbújt, és két napig utána nem láttuk. homokozás után vacsoráltunk sült oldalast dinsztelt káposztával és krumplival, ettünk süteményt, locsoltam magamnak egy italt, és kezdődött a diszkó. ez a nappaliban történt, a család minden tagja ült és tapsolt, az unoka pedig táncolt, főképp erre, meg erre, meg néha szerencsére erre is.
azután már csak egy kis sütit kellett enni, tortát és gyümölcsöt, illetve olasz slágereket letölteni az internetről, mert az óma meg az ópa már unja az autóban a sok magyarnótát (amit karácsonyra kaptak.)
a következő napon reggel nyolckor volt reggeli - azon fejfájásra hivatkozva nem jelentem meg - majd tízkor kávé, sütemény, torta és gyümölcs, ebédkor hús és sütemény, háromkor torta, gyümölcs és kávé, majd hatkor a vacsora következett (3 fogásos). az étkezések szüneteiben diszkó volt ismét, illetve mosogattunk rengeteget, meg terítettünk a következő étkezésre.
az esti órákban ópáék vendégségbe mentek, ezért a tesóm barátja és barátnője látogatást tettek nálunk - akkor zenehallgatás történt (pémobil, meg illés, meg omega, meg aztán a külföldre szakadtak honvágyaként kiszakadó különfajta himnuszok és egyéb magyarkodós, érzelmes számok). én ettem csipszet, mert eléggé ráértem, és fogyasztottam némi citromos üdítőt. amire elfáradtunk, addigra megérkeztek ópáék is, ők a zenehallgatás keretein belül fúvósokat közkívántak, akkor én fejfájásra és fáradtságra hivatkozva a bátyám szobájába mentem aludni (ott tudok jól aludni, micsinájjak.)
vasárnap reggel megint nem jelentem meg a reggelinél, emiatt ópáék keveset beszéltek velem, vagy semennyit. ezután kávé következett, torta és gyümölcs, majd ebédfőzés 14 személyre és terítés. közben természetesen diszkó. ebédre a tágabb értelmű család érkezett meg, vadpörköltre, sertéspörköltre, tarhonyára, krumplira, savanyúságokra illetve kávéra, süteményre és gyümölcsre. velük társalgások is voltak - a távol maradt unokatestvérek sikertelenségeit vettük sorra, illetve az enyémek is szóba kerültek. közben természetesen volt diszkó, és délutáni kávé és sütemény. öt órakor melegvacsoráztunk, majd diszkó és mosogatás volt még, illetve a vendégek távoztával tűzrakás és szalonnasütés volt a program. ennek méltó lezárása a 10 órakor feltálalt torta, illetve más, gazdag, sikeres és boldog emberek esküvőjének megtekintése a jutyubon, fotók nézegetése az iwiwen. ezután sajnos mindenkinek aludnia kellett, mert véget ért a hétvége.

nagyon jól éreztem magam a hétvégén, remélem, hamarosan hasonlóan boldog és étkekben gazdag találkozásra kerül sor, amikor a testvéremék újra látogatást tesznek magyarországon.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger