8/26/2010

az asztalos

mentésektől egyszerűen elrepül az agyam... magamban kicsit mindig megvetettem azon személyeket, akik ezt csinálják. aztán valamelyik este észrevettem, h nem fér el a sok szar az asztalomon a vidóz alatt, mert elmondanám, hogy mióta nem tudok belépni az ubuntuba, itten baszakszok. meg a mobilnetem is csak innen megy, szóval 2-3 hete gyakorlatilag win7-et használok ÉS asztalra mentek (mivan?!?!)
ettől annyira megijedtem, h hajnali kettőkor nekiálltam elpakolni. és akkor láttam, hogy március óta eszembe sem jutott háttérképet cseréni, hát még csak fel sem tűnt, kurvára nem is érdekelt a nagy vindóz logó. és akkor gondoltam, cserélek, hát miaz.
hát hosszas utánaolvasás és külön program letöltése, az!!! mert hogy linux alatt az az eljárásrend, hogy utánaolvasgatok és letöltögetek mindent, az oké. de win7 alatt külön program kell a háttérképcseréhez?! miafaszvanmár?!
mindegy, túl vagyok rajta.
de azért fel vagyok háborodva, kérem vissza az amúgy nemszeretem ubunturemixemet legalább.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger