8/16/2010

vidám dolgok

pedig estek meg velünk pénteken - nevezetesen elloptam másfél órát délután és nyestem magamnak új frizurát, aztán pedig h-ékkal varázskerteltünk hosszabb lépésekben egészen hajnal hasadtáig. hiányzott ez már nagyon, és boldog voltam, hogy ottan vagyunk együtt, ahol másaim is jelen, egyébként meg ahol amúgy én éjjel-nappal jelen. és szombaton meg józan-napot tartottam, igyekeztem kivenni a részem a maratoni retextil buliból - mondjuk az továbbra is igaz, hogy semmi érzékem és türelmem az ilyen kézműves dolgokhoz... amíg csak fötörni kellett meg az abroncsban így keresztbe-kasul fűzögetni a dolgokat, nem is volt bajom, na de a szövés rész, aaaz kivitte az agyamat rendesen.
vasárnapra meg buszos kirándulás volt tervezve balatonilag pelegrina rövid hazatérése alkalmából, de valahogy a busz sokkal előbb indult, mint ahogy én magamhoz tértem, így maradt az nfg-s utazás, az se volt rossz mondjuk.
kicsit lengedeztünk a kék vízen csónakkal - most jobban vágyom arra a vitorlázásra, mint valaha életemben! - aztán feszengtünk is a családi-baráti találkozás megpróbáltatásain, majd megkóstáltuk az új svarcvaldi pálinkát, daloltunk fodrásztól jött sárgahajú nőkről és krokodilokról, végül horkolásos bulival zártunk - nehéz lenne eldönteni, ki aludt a legkevesebbet. én csak azt bánom, hogy nem volt alkalom pelegrinával kettesben "csúnyán beszélni", mert azért az nagyon hiányzik, vagy annál is jobban. szóval most vagy kivárom, hogy hamar megint idejöjjön, vagy be kell iktatni egy németországi kiruccanást a lelki életek mihamarabbi megtárgyalása végett.
és akkor szevasz hétfő, szevasz hét - hozzuk ki a sok munkából most akkor a lehető legjobbat!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger