5/13/2010

olyat is jáccottam,

hogy mh1 szabadnapján mh2-be mentem pótolni az elmaradásaimat. és mondjuk ezeregy dolgot megcsináltam, de az elmaradások pont nem fogytak el, viszont elkezdtem arra vágyni, hogy labos lehessek teljes időmben... és a munkát kötetlenül kezdjem mondjuk tízkor egy kávéval a teraszon a szép virágok közt, aztán a szitiben ebédelhessek a csajokkal, aztán hogy elmehessek kötetlenül mindenféle hivatalokba fetrengeni meg intézkedni, és ne legyen gyomorgörcsöm egy nyamvadt ebédszünettől vagy egy ötperceskéséstől. szóval kell majd ezen gondolkodni, jó lenne. sok a kettő munka, és egyikben sem vagyok patent, az a nagy igazság.
aztán meg voltunk földet lopni/szerezni, ami azért elég morbid, de nem jutott jobb eszünkbe, mint a szántóföldről zsákokban behordani a veloba a cuccot. és a szántón nagyon sütött a nap, kukoricaföldből termeltünk konkrétba, és kedvünk lett volna elterülni ott egy cigire, de józanéletű vagyok és szigorú, nem engedélyeztem a projektet. (szóval virágültetések, el ne feledjem!)
és este meg finomat főztek, míg mi kutyázni voltunk, majd táncházban is jártunk, bár nagy forgások-pörgések nem történtek.
a fiú meg elment reggel, aztán sose látom majd, csak vasárnap.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger