5/03/2010

az utóbbi

napokról sokat lehet beszélni, de az unalom szó biztosan nem kerül majd bele az áradatba...
szóval voltam péntek este középeurópa legszarabb házibulijában, aztán hagytam magam megvigasztalni rozé és legény által, aztán átrepültem a széchenyi teret és elrepedt újra egy bordám, aztán még volt kocka és bringaelhagyás, ám a magyar rendőrség végül jól teljesített, mert előkerült a csoda. szombaton jött aztán pelegrina, zarándokoltunk nagyot forrástól aknáig, néztünk performanszot, szorongatták a fájós derekamat, voltam csajbuliban, aludtam szabad ég alatt, hagytam el kutyámat - szakad szét a szívem jelenleg is -, játszottunk keresztanyásat, majálisoltunk, ittam pálinkát cigányokkal, táncoltam fűben és vasárnap éjjel trafikban, fetrengtem hintaágyban - voltam/vagyok hát nagyon boldog és nagyon szomor.
ez bizonyosan így igazságos.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger