3/29/2009

ida vidéki létéről

(valahogy úgy képzelem, hogy többet nem kezdek posztot azzal a felütéssel, hogy valahogy úgy képzelem, de sajnos ismerem magam, előre is elnézést kérek.)
az egész itteni baszakodást szerintem ida élvezte a legjobban, természetesen, és én ennek örülök, mert majdnem olyan jó anya vagyok, mint kádi a hauszból (ugye, csabi?). egyrészt közel nyolcszáz négyszögölt kellett felporszívóznia, ami azért szerintem nem teljesen sikerült, mert néha elfáradt a kurva nagy feladatban, és megdűlt a betonplacc közepén égnek álló lábakkal hasat süttetni. másrészt rengeteg érdekes dolgot fedezhetett fel a mi kis gazdaságunkban, így sejtéseim szerint több döglött verebet és köbméter trágyát is sikerült elfogyasztania, amire én a magam részéről nem akarok gondolni, hanem a szőnyeg alá seprem a problémát egyszerűen. aztán mivel apámnak is van kutyája, aki még szeretetrohamosabb, mint az enyimé, állandó kényeztetésben volt részük - a mamival mindent megtettünk, hogy hasonló mennyiségű rajongást kapjanak mindkettőnktől mindketten. negyedrészt meg elvittem a balatonra sétálni, nem is egyszer. úgyhogy most jó legyen ám, mert.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger