3/03/2009

az egyszeri lányról

következik egy újabb bájosan idióta sztori, most.
szóval mikor svarcvaldba mentem, és feltörték az autómat, és ellopták anyukámék zsírúj laptopját, és vettem délután egy másikat, és igazából kakaózni akartam budapesten szívem szerint valakivel, ehelyett xp-t telepítgettem az utolsó utáni pillanatokig hullaidegben, na szóval akkor siófokon szálltam vonatra egy dobozos sörrel. a dohányzóban egy pár volt csak rajtam kívül, jöttek a karácsonyozásból megrakva rahedli ajándékkal és kajával, ez messziről látszott. olvastak bőszen, én is úgy tettem, egy-két szót váltottunk csak. aztán fehérváron becéloztam a restit utánpótlás végett, a pár lánytagja pedig leszólított, h nem-e én vagyok az, aki... és hamar kiderült, hogy egy évfolyamon toltuk 1-2 évig. gyorsan meghívtuk egymást sörökre, aztán már mint régi ismerősök utaztunk budapestig, számcsere, gyertek pécsre, miegymás.
na, jönnek pécsre, így nálam lesznek a hétvégén. most ez tudatosult is bennem, miután este szóltak az érkezés időpontjáról... nem az, mert szeretem mutogatni a városkámat, meg van is mit, meg tök jó is lesz ez majd, de milyen egy hülye vagyok már?!*
a kérdés, hogy szerintetek mit. gondoltam egy városbanmászkálós kocsmázós péntekre, egy szársomlyó-villány szombatra, meg egy égervölgy-teca mama esetleg tvtorony vasárnapra. ez így jó program lehet?

*pelegrinával megegyeztünk titkos jelszókban. ha mégis megölnének a zidegenek a függőágyamért teszem azt, a h-t szeretném felkérni hivatalos gyámnak ida szempontjából. most meg megyek aludni az új kombinétomban, amit ma szereztem be, el nem tudom képzelni, milyen okból, de egy átdorbézolt éjszaka után ki is kérdez bármit? (annyira tudok vásárolni, h nagyon... az m-es kicsi, az s-es nagy, és különbenis. ismerik a "próba" fogalmát maguk?)


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger