1/16/2011

józan belátásból

az imént az tűztem ki célul, hogy 11-ig azért helyezkedjek el az ágyban, ami másfél méterre van tőlem, alvósban. mondjuk nehezítő körülmény a fogmosás a fürdőben (újabb hat méter), meg a pizsamaság... na, ennyire vagyok készen fizikailag, szellemileg, lelkileg és minden egyéb területen. megjegyzem a fáradtság "cselekvés" utáni, szóval nem rosszból vernyogok, csak mondom. hogy ezek az energetikai dolgok rendesen szétbasszák az embert. (elnézést, hangfestettem csak.) és hogy az őrület igazán csak holnap kezdődik:
böjt, illetve függőségek jobbra el (21 nap, miaz)
józan belátásom szerint csak - nem célom a megyét porig égetni majd behinteni sóval, ezért a teljes eltiltás szókapcsolatot én a józan belátásom címűre cseréltem, és kitűzve zászlajamra holnap nekiesek az ügynek, megfűszerezve egy kis annyimelóhogyrásemerekgondolnival, mellé egy kis napi 1,5 óra önmagamban... és ha még mindig lenne időm, van bánatom, elő tudom venni bármikor azt is kicsit. szóval így.

helló, érdekes napok, gyertek akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger