1/10/2011

az év első napján :nemröhög:

nyoma sem volt annak a tisztánlátásnak, amivel az előző estét zártam, tudod, a "sok a dolog" jelszóval... ébredéskor eleve a jelszó sem jutott eszembe, annyira begörcsöltem. gyorsan megszerveztem a napot fejben, hagytam magamnak egy kis nyugvási időt, hátha segít.
és ja. a zene segít. egy jó forró zuhany is segít. még egy mosogatás is segít. meg egy kis átgondolás tervek tekintetében/közben pakolás ruhazuhatag szempontjából. és egy kis visszabújás, álmodozás, sírdogálás a vágyak végett, s könnyű álomba'mosoly... pár perc csak, de jobb az ébredés, mint az első volt - kategóriákkal. közben ki is mostam, meg sétáltunk is, a nap pedig mehetett a szervezett úton, a körülményekhez képesti legnagyobb nyugalomban.
adok magamnak egy pirospontot, és tolok még egy órát melóval meg nancy sinatraval. az is szokott segíteni.
amúgy meg minden fasza - eszek végre, mosolygok is eleget, találkoztam a humoros felemmel is ma nem keveset, szóval nópara. minden jó.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger