3/10/2010

soroz2

sajnos nem haladok a kellő ütemben, de többször már nem írom le, hogy nincs időm, és jajdefáradt vagyok és jajistenem.
szóval bő egy hónap alatt ledaráltam a leszbiket (s02-től s06-ig ez esetben), és nagyon fájt fizikailag is, lelkileg is, hogy vége. számos szép pillanatot akartam ezzel kapcsolatban megosztani, de ez azóta már elmúlt, maradjon csak az egyik legemlékezetesebb - küldöm minden fiúnak és lánynak, aki szereti. (bár az én kedvenc csajom engemismeretében nem meglepő.)
aztán meg belekezdtem egy jó kis tárgyalásosba, annál lehet, hogy csak a maffiásosokat szeretném jobban. ebből heti izgalom lesz, most, hogy a meglévőket végigpörgettem.
alváshoz alaszkázok szinkronnal, iszonyú lassan, mert inkább végre álmodok éjjel jókat.
és most itt a kérdés, hogy lesz-e belőlem lost-fan vagy nem lesz belőlem. nem lepődök meg, bármi is lesz a végeredmény...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger