3/23/2010

kettő jót

írok, nehogy rossz legyen itten a végszó...
szóval megyek az előbb elkölteni idei első szabadtéri ebédemet (egy borsóleves) a barna-teraszon, mikor szembejön A néni. nem tudom, hogy hívják, nem tudom, hol lakik, csak azt tudom, h vmikor 7-8 éve másfél évig havonta jött hozzám. nyomorgatta a kis nyugdíjasszelvínyit (kaphatott vagy 22 ezeret), amiből fizetgettünk vmi tartozást, amit a ribanc unokája csinált telefonnal talán, és rajta hajtottak be havi négyezrenként. posta, csekk, fax, néhány jó szó, néha kis beszélgetés, néha megsimogatott, néha megsimogattam. egyike azoknak, akiknek jó és érdemes volt segíteni. ő sem tudja a nevemet, csak mosolyog, de szép vagyok, de megváltoztam, de sokat gondol rám, de...
rohadt hiú dög vagyok, tudom. de tiszta melegség van a mellkasomban most.

másik: 1-2 hete nekiálltam fiatal, kedves, kreatív lányokkal priznicelni. tessék megnézni ezt az oldalt (a kacsás fülcsit nekem csinálta már), meg ezt az oldalt - a csodáikat, amik nekünk jutnak, majd befottózom, ha vkit érdekel. tudom, h én ehhez már nagylány vagyok, de pont nem érdekel. örülök nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger