3/12/2010

egy álom

kapcsán most pedig szabados misiről beszélek majd - a történet gyökerei legalább 13 évesek, biztos jár már neki a szólásszabadság. vagy nem, de anélkül nehezen érthető az álom, szóval.
k. messzi nője volt, nekem sokéves barátnőm és kollégiumi társam. messzi meg én aztán összeizé, k. azóta örihariban van velem - mindenki megérti, én is.
szóval hajnalban vmi hangárszerű térben k. jött a szabados misi hírös sztárral, és felém mutogatott. én félve arra intettem, szerintem mosolyogtam is, remélve, h talán szétpattanhat a sokéves csend köztünk. közeledtek - rajtam vmi kis nyáriruha és kócos kleopátra haj (magamhoz képest szépnek mondható kinézet) volt. végül csak misi jött oda, k. a háttérben gúnyosan mosolygott. bemutatkoztunk kedvesen, felemlegettünk egy még régebbi színjátszófesztiválos közös élményt, aztán csak nézett rám fürkészőn és meredten, hogy majd kilyukadt a mellkasom, és harmadfokú égési sérüléseket szenvedett az arcom...
a végén csak annyit mondott: "nem értem, dehát k. egy gyönyörű nő..."
csak helyeselni tudtam, hogy igen, k. tényleg egy gyönyörű nő.

van még mit feldolgoznom.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger