3/02/2010

a miért nem írokról

nos, kérem, egyrészt van egy ilyen elmélet, hogy kussolok inkább, ha baj van - ez h-tól származik, és az esetek többségében ez igaz is.
meg akkor nem szoktam írni, ha meg nagyon jól vagyok és tök unalmas - erre sok példa az elmúlt 2-3 évben nem volt.
és most van az az alfejezet, amikor mire lenne időm megszólalni - este 10 után leginkább, akkor a) beszélni sem tudok, olyan fáradt és agyatlan vagyok b) olyan hosszú volt a nap, hogy nem is emlékszem az elejire c) g. nálam alszik, és inkább csacsogunk.
na, szerintem most ez az alfejezet van - napközben pofázok és betanítom az új kolleginát (aki egyébként nagyon kis fasza csaj, örvendetes igazán!) és elszámolok ezerrel, aztán rohanok tovább mh2-be/re, konkrétan a héten minden nap ez lesz, és megint kell majd főzni is, és éjfél előtt majd haza se érek.
de szerintem jobbára jól vagyok. jobban vagyis. szerintem nem kell aggódni vagy ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger