9/02/2010

mindig mondom, hogy

jaj, csak férfiember ne legyen beteg körülöttem... az új verzió szerint meg még azzal egészíteném ki, hogy jaaj, csak az anta se legyen beteg! olyan elviselhetetlen vagyok ettől a gyengébb megfázástól, hogy ha seggbe tudnám rúgni magam a nyervogásaim miatt (amit azért jórészt fejben folytatok), akkor megtenném.
este volt még kis kanta, kis ölelés, de inkább hazaszaladtam hangosan sóhajtozni, hogy jajnekem, jajnekem - éjjel meg már el is szántam magam, hogy elmegyek vmi fejfájás-kivizsgálásra, mert embernek annyit nem fáj (gyakorlatilag napi szinten migrénezek lassan), mint nekem, most már több hónapja.
na, közben elkezdtem írni egy nagyobb projektet. és készülünk jövő szombaton egy jó kis cigánybulira is. és ma meg esküvői ruhát megyek próbálni a legkedvesebb erccsel, melynek a jutalma aztán kiöltözős városbancsászkálás lesz - ha elviseli a nyervogásomat, persze csak akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger