9/03/2010

a lányebédről ugyan

lemaradtam, de azért elég csajos esemény maradt még tegnapra... például voltunk menyasszonyi ruhát próbálni, ami azért egy durva szetting, bazmeg, azt el kell mondanom. ercs édes volt és körültekintő, mi, csajok pedig lelkesek és könnyezni is tudtunk volna a meghatottságtól és a szépségtől, de aztán visszafogtuk magunkat. ebben segítségünkre volt a két borzasztó műpicsa, akik ott fontoskodtak még rajtunk kívül. például mindkettőnek láttam a bugyiját többször is, és a mellét is, annak ellenére, hogy egyáltalán nem voltam azokra kíváncsi, és még csak nem is vetkőztek. aztán meg flegmák is voltak, és szőkék is, és teljesen hüjének néztek bennünket, amit nem értettünk alapból, mert kettejüknek nem volt annyi esze összesen, mint az én idámnak egyedül. szóval nem vágom, hogy máshol is ilyen-e a hangulat (fos), de ha igen, én többet nem kívánok szálonba menni.
előtte egyeztetés, utána haboskakaó, kuttyséta és megindulás csendesülős, könnyed italozásba. az egész este majdnem olyan volt, mint rég... a sufniban például rajzoltunk a falra, mert szabad, a kantában pedig ittunk bodzás fényt, mert szeretjük néha. és otthon még gumicukroztunk is egyet, és a hahó a tengerre aludtunk el, amitől meg egész éjjel mosolyogtam álmomban szerintem.
az pedig egy másik dimenziót nyitogat nekem, ha a reggelem nyugodt és lustulós - ágyba vizesen visszabújós, kutyával nagyot sétálós, zenehallgatós, várakozós, szemkifestős, megfésülködős, összekacsintós, értemjövős, megdicsérős, pinkesen színes.
hahó, hétvége... légy üdvözölve!


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger