9/13/2010

az események

sodra meg úgy hozta, hogy szerdán megérkezett kacsalaki barátunk, nem kevés pálinkával és megpucolt állattal - így aztán főzés történt a vezényletemmel, igen sikeres különben. mivel szülinap is történt, meg valahogy mindenki megérkezett/egybegyűlt, a varázskerti pultosok pedig tartották a bázis iramát, végül hajnali ötig szórakoztunk a zöld intézményében. tánc is volt, ne kérdezd meg, pontosan hol, mindenesetre a fotókat még nem láttam.
azután másnap következett és sok munka, majd pénteken újabb szülinap esett taggyűléssel összekötve - itt torták készültek, és orosz vodkák fogytak különféle halakkal és apróbb falatokkal. magam nem voltam oda, mert odavoltam torokilag és fejileg, ezért alig kettő magasságában már felelősségteljesen haza is mentem, rápihenni a szombati eseményekre.
akkor déltől pályázati megbeszélés, majd egy kisunikum jött szembe, végül négykor megérkeztünk A Cigánybuliba. azt hiszem egyébként, hogy arról majd máskor írok részletesen, mikor például már fotók is lesznek melléje - itt csak annyit jegyeznék meg, hogy a 20 ember helyett kb. ötven gyűlt össze, a húsok egymás hegyin-hátán a tortákkal, a viszki konkrétba' mindenhol folyt, de sportszerűen én már este 10 után csak üdítőztem, így sikerült elkerülni a szemétrészeg-kategóriát. az est fénypontja mindenképpen az volt, mikor a 80-as évek diszkófílingje lepte be a kis nappali tömegét, és MINDENKI, ismétlem, mindenki ropta sziszikeccsre meg ehhöz hasonló boldogságokra. merthogy ilyet én még cigánybuliban nem láttam soha!
boldogan és otthonérzéssel vonultam hát át a kinó-intézménybe, ahol 1-2 órát még zenehallgattam és táncoltam, mert eszméletlen jó muzsikát toltak az fpt-sek, majd gondoltam egyet: én most itt nagyon boldog vagyok, de otthon is ugyanilyen boldog lennék, hát hazamegyek. és így is történt - mértékletesen, okosan mentem aludni, így egy egész kellemes vasárnap jött ágyban heverészéssel, filmezéssel, és csak este pár óra munkával.
a hetet a kantában zártuk almafröccsökkel, végül p. hazajött velem, kiszomorkodtuk magunkat a szerelem tárgyában, majd aludtunk, ahogy szoktunk, családilag.
most meg kellemes az idő és süt a nap is, jön-e az indián nyár végre?

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger