9/08/2010

mindennapi

reggel meg kurvarendesen felkeltem, hogy tengernyi dolgom után nézzek, erre persze csakmost, csakén hagytam bent a netbooktöltőt. jóvan, mondom magamnak, hát akkor bemegyek a bázisra, úgyis üres, tízig mennyimindent elintézek ott, aztán majd elkezdek rohangászni az előkészített cuccokkal. hát lófaszt, aluvás van a bázison, egy ideig tibláboltam ottan halkan, aztán inkább átjöttem a keltákhoz. itt semmit sem tudok csinálni legalább, csak netezgetni, ebből pedig most azt vontam le tanulságként, hogy a faszom fog két órával előbb felkelni máskor, de komolyan.
más téma meg, hogy mióta van ilyen számláló, és látom mennyien olvasnak meg kábé honnan, egyáltalán nincs is kedvem írni. amíg így nem láttam hozzá arcokat, addig ilyen bajom se volt. na jóvan, abbahagyom, megint ilyen kis pampogós vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger