5/26/2011

mindenesetre

a forgatás előtt 5 perccel felhívtam anyukámat, mondtam neki gyorsan, hogy benneleszekatévében, hálistennek megkérdezte miokból, feleltem hamar, hogy kisebbségi ügy. 
többet nem firtatott.

most imádkozzunk, hogy véletlenül pont ne lássák. meg hogy részleteiben senki ne mesélje el a faluból nekik, hogyvót, mivót. 

mert akkor esetleg kiderülne, hogy már megint hol dolgozom egy éve konkrétan, ejnye, hát hogy nem meséltem el részleteiben, hogy pont a cigányoknál vagyok állásban. 
nem gondoltam különösebben, hogy ennyi idős koromra még képes leszek ekkorát hazudni a béke érdekében, de végül egész sokáig sikerült elmismásolnom, mikor belekérdeztek a munkahelyek témakörbe.
igen, szégyellem magam, na.
de te végül szívesen mesélgetnél a jobbra húzó szülőknek a vérszociális álláspontjaidról, meg úgy egyáltalán?
csak kérdezem.

2 megjegyzés:

Sárkányevő G. írta...

van link?

ribizli írta...

nincse'.
esetleg szólok mikor igen.

Powered By Blogger