5/16/2011

amikor

há, akinek a fedőneve A Munkaügyis Barátnőm egyébként azt kiabálta egy helyen, ahol sört isznak az emberek főleg, vagy egyéb alkoholokat, de mondjuk van mellette művészet is meg minden (kiállításai festőknek meg fotósoknak meg még az is lehet, hogy a pasimnak is lesznek ott kirakval képei, naszóval) egy másik hírhedt figurájának a városnak (aki mellesleg szintén hivatali dolgozó) háttal különben, hogy "nemáá, józsi, te már láttad", akkor gondoltam pont, hogy fura egy életünk van nekünk. ha csak rágondolok, hogy éjfélkor bezuhantunk a hukkle-val az ágyba, és akkor azon aludtam vagy 1,5 órát, majd mint akinek semmi egyéb dolga, kimásztam a konyhába egy százmilliós pályázatot megpofozgatni, majd reggel, mint akinek még mindig nincs jobb dóga, zöldségesekhez lődörögtem be mindenféle dolgokat beszerezni, hogy aztán egy német rasztás leánykával főzzünk zúgilag menükét, kiszállítással meg apámfaszával együtt, műanyagdobozban a rízsfelfújt narancsos pudinggal és tejszínhabbal, hogy a zellersalátát már meg se' említsem, mert akkor gyorsan inkább elszaladtunk Nagycégtől részletfizetést kérni, ne csődöltessenek már be bennünket 15 nap alatt azér', ha nem muszáj. és utána fáért mentünk, hogy faringálás legyen a fentebb már említett kocsma számára virágládailag valami szép, de közben társalogtam a nénivel a kertépítőknél, nem akar-e levendulát nagytételben, kérdezte, mennyiért meg mekkora cserépben, hát felhívtam édesanyámat, aki mondta a mekkorát mennyiért, a néni meg hogy akkor párszázért mennek a hét második felében, hát ilyenek vannak. páran közben hívogatnak az adóbevallás végett, meg hát há is mondja, hogy inna egy sört, pedig pont mondom, hogy nem érek rá, de azért jóvan', úgyis van dolgom arrafelé az adóbevallásokat végett, hát 20 perc múlva ott. na ott történt, hogy megdicsértem a blujzát, mégiscsak lányok vagyunk, meg úgyis kurvajól néz ki, mit tagadjuk, és fel is rántotta errefel a meg a blujzát, hogy megmutassa a fehér csőtopját - igen bazmeg, ezt a szót szombaton tanultuk, mikor elmagyaráztuk az egyik butikban, hogy pánt nélküli szűk felsőt keresünk, és mondta a csaj, hogy az a csőtop. asszem innen indultam, de inkább most fáradt vagyok, és különbenis koncepciót kell menni írni egy újabb ingatlan hasznosításának ügyében, meg adóbevallás is van, mindenki figyeljen oda, nekem is van vagy 10, akinek rohangálok a szettje után, azért szólok, hogy te se felejtsd el május huszadikát, helló.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger