5/11/2011

én mondjuk

úgy emlékszem, hogy anyám 10%-os eceten szocializált, ezért igen fura, mikor 20%-ossal dolgozom úgy, hogy mindennek nem vagyok tudatában... de ez igazából az a téma, amit később kevernék ide, mint elvist, pedig azt sem gyakran szoktam kevergetni koktélba, vagy bármibe, témakörileg meg deplánenem.
mindenesetre én gondolom a világ folyása szempontjából, hogy fejtetőre is állhatok, elengedhetek és megérthetek, amíg a dolgok a Másik teraszán nem indulnak tisztulásnak, kábé meg is őrülhetek, akkor sem lesz jobb.
így aztán elmesélhetném, hogyan őrültem meg, de kit is érdekelne, mert még engem se. azért egyszerű falusi leány módjára állok a továbbiakban a Dolgokhoz, és konkrétan Szarok Bárki Érzésére, ezt így megfogalmazgattam, bár tudatában vagyok, hogy én sem vagyok a régi, mondjuk új sem, Margit meg depláne nem. 
az azért figyelemfelkeltő, hogy a "nem teszek olyant a másikkal, amit magammal nem tennék meg" nem egy olyan irányelv, amit hónapokon át érdemes követni. jelenleg.
sokkal előrébbmutató a hazugságra trenírozó "nemmondom meg, mert ügy lesz belőle", amire meg inkább nem izenek semmit, de csak a jóizlés határszabására hivatkozom ehelyütt és ezügyben, de azt gondolhatod, h a fejemben mik vannak...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger