5/29/2011

iszonyú szerencse,

hogy a nagymamánál előkerült a pasim anyukájának nejlon-melegítőfelsője (tényleg menő!), mert így a rózsaszín nadrágommal be tudtam kombinálni, és egyetemista kollégistának tudtam magamat álcázni, erős fejfájás mellett is hozzám sem szólt a főportás, amikor... de ezek előtt még leszólítottam egy fiút (igen, általában ilyen ügyek kapcsán csinálok ilyet, nem máskor) hogy neharaguggyámá, de nincs vontatóköteled, ja és egy autód véletlenül?
a fiú aztán végülis felvezetett egy barátjához a harmadik emeletre (ekkor volt a rebbenésmentes portástörténet, figyelem! ilyen fiatal vagyok, igen!), ahol a szemüveges kockafejű kis közgázosfiú a bikinis barátnőjével épp az íróasztalnál tevékenykedtek, mikor előhoztam az ötletemet, hogy húzna már haza légyszi.
innen unalmas a történet (bénácska hepiend), csak a melegítőfelsőről akartam úgyis írni.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger