11/04/2010

igen

fontos dolgok estek meg velem, például szélnek eresztett a gyóntatópapom kettő év közös munka után, már csak búcsúzkodni megyek hozzá a hónap végén. aztán úgy hozta a sors, hogy közlekedtem egy csodaszép babakék fixivel, és még csak el sem nyaltam, hanem nagyon ügyesen eljutottam vele A-ból B-be - ezen kb. egy fél évet paráztam, meg hogy majd csak nagyon kész állapotomban merem megpróbálni, meg blablabla, aztán natessék. voltam emellett kiállítás-megnyitón, meg kacagtam könnyes szemmel nagyon helyes kis történeteken egész hosszan, de ez már a munka rovására történt, szóval pszt. és egy szép fezsményt is szereztem, ennek örömére tényleg kezd kedvem kerekedni egy templom-rendezésre a hétvégén (magam s lakásom).
ma meg megint fényességesség és napsütés van, könyvelőkkel van randim, és autószerelővel, és este talán koncertre is eljutunk. igen, jódolgom van!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger