2/12/2009

gyógymódokrul megint

néha elgondolkodom, milyen nagyszerű, hogy otthon vagyok az orvoslás-témában mind emberileg, mind ebileg, mert ugye a nándi üzemorvosra igencsak kevéssé lehet számíttani.
mai látogatásom alkalmával például azért szólt meg, mert nem hordok se melltartót, se trikót (érted az összefüggéseket, én nem), viszont milyen rendben van már a tüdőm a cigeretta ellenére is. majd szóba hozta ismét santiagót, egyszerűen képtelen leszakadni róla (láttam megint a tévében egy zarándokot, és magára gondoltam, vajon mi lehet a bűne egy ilyen fiatal lánynak, mi? de egyszer ugye elmondja, ugye?), felírt 7 receptet, és állítom, hogy azt a részt, hogy nagyon fáj a fejem meg szétdurran a homlokom két hete, aaazt nem hallotta meg.
na, most mindenki örüljön kurvára, hogy elmentem végre orvoshoz, de komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger