2/11/2009

boldog


a zanta, teljesen, tisztára! annyira fura érzés, de nagyon jó!
na szóval, tegnap elmentünk a kuttyért testületileg, h-val meg zsuzzsal, pöttyet se néztek bennünket hülyének. először elég tartózkodó volt az ida, aztán amíg diskuráltam a dokival, lassan odabújt. (hashártyagyulladása van jelenleg). aztán szépen hazamentünk, ott okosan maga alá vizelt és bevonult a sarokba szomorkodni. ettől mi is szomorkodtunk kicsit, de aztán egyszercsak átvonszolta magát a lábomhoz az asztal alá, és addig ficergett, míg simogatni nem kezdtem. aztán kért a vacsimból is, 10 nap után először evett. aztán még parizert is tolt, és szerintem még bírt volna bármit, de nem szabad egyszerre, ugye. és ivott csomó kamillateát is, és ma reggel már a kulcscsörgésre is reagált, és egyáltalán - percről percre élénkebb, én úgy látom. a dokik aszonták, hogy ha ma is eszik, holnap már infúzió sem kell. szépen átkötözték, öt percenként jött hol az egyik, hol a másik doki ellenőrizni, de szerintem csak az ida miatt jöttek, hogy kicsit vele lehessenek, mert nagyon hiányzik nekik, az látszik messziről is, mert imádnivaló, meg minden. és egy hős.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger