2/27/2012

a torkos

csütörtök egyébként elég jól odabaszott - azt hiszem, annyit ettem 2 óra alatt, mint máskor egy hétig... éjjel álmatlanul forgolódtam, égett a gyomrom, mint a negyvenéves sörhasúaknak hurka után, és egyáltalán nem tudtam arra gondolni, hogy valamit valaha még fogok enni... mint a farkas a kövekkel a gyomrában, na, ez olyan lehetett. tatárbifsztek, mi? meg kacsamáj lilahagymával, mi? meg borjúborda füstölt tarjával, mi???
pénteken aztán egész nap gyógyultam kábé, szombaton vettünk a pasimnak szép nadrágot a következő kétszázas-körből (és egyben megindult a gyűjtés a netbukom aksijához, csak bátran dobjanak az üvegembe kétszázast, csak bátran!), meg beteglátogattunk, meg voltunk h-val naplementét nézni,
és teraszon ment az ücsörgés, tavasz van, többször nem mondom. (nagyon szép volt mellesleg).
a fényfestésre és a nappali szülinapra nem mentem el, helyette megcsináltam a narancsos-fokhagymás céklasalátát (by tifi), hát, gyerekek... 
vasárnap henyéltünk egymással diszkréten több órát, voltunk a hegyen szaunázni, aztán négytől éjfélig lenyomtam egy siftet, pedig nem is volt munkaidő. trust-projektírás, érettségi-feladatsorok lektorálása és szerkesztése, közben agyalok a telepen folyamatosan,
ma abban lesz nagy ötletelés, várom már.
aktív napok, amiben néha elgurul a gyógyszer, de a pasim tök kedvesen mindig azonnal felveszi, és beteszi a számba. rendesgyerek. én meg odavagyok. érte is, meg a sok izgalom végett is, amiben mostanság vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger