2/23/2012

csináltam

tegnap egy nemhivatali napot, így napsütésben, mosolyogva végiglátogattam tökszabadságban a kínosabb elmaradásokat, és az jó.
(jó, hogy szeretem az összes könyvelőmet, akivel dolgozom...).
igyekeztem pozitív gondolatokkal teremteni, úgy délután négyig ment is, de aztán rám nehezedett a cselekvésképtelenség (a fiúé is), és a szokásos műsor alakult ki: minden más csinálása (borsóleves, elpakol, elmosogat, de aztán süti kéne, bolt, sütés, jó, de akkor vacsora, életem első rizottója, de gombás...) este 10-ig, akkor meg nyervogás és egyéb rossz gondolatok.
nem mindig sikerül a 6x60 perc aktívság, az az igazság. 
szóval ma jobban kell csinálni.

ps.: elindult a böjttéma (ma azért torkosozunk!). levágattam a hajam. voltam a pszichológusnál, nagyon inspiráló beszélgetés volt. erősebb vagyok, magabiztosabb és nyugodtabb mostanság. helóanta, hiányoztál.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger