2/16/2012

igazából küzdök

az elemekkel, de nem vagyok esélytelen. például 1-2 hete végigolvastam direkt egy cikket, ami a női vezetőknek szól, hogy télen hogyanis kell vezetni, azt hittem, ezt majd jól elmagyarázzák,
de persze kurvára nem, szóval neked nem kell végigolvasnod.

a lényeg, h legyen nálad szűk kabátka és szexi magassarkú csizma, és termosz, és vodka, és elég üzemanyag, és bikakábel, és hólapát, és jégoldó spray és akkor minden fasza lesz, ha meg félsz, ne ülj autóba, helló.
amúgy egy dolgot azért tudtam használni - ez az elakadsz a hóban, pörgeted mint állat, hintára sem mozdulsz - és igazából tök menő, hogy a lábtörlőd a kerék alá. tudom, egyszerű, de nekem nem jutott magamtól még ez eszembe, viszont így, hogy olvastam, hát kábé minden nap legalább egyszer kell alkalmazni, és segít, és tök jó... hogy nem kell imádkoznom magassarkú csizmában fasziknak, h segítsél, mert így szépen meg tudom oldani. elegánsan, nőiesen, érted.
mellesleg szerelmes vagyok tisztára, sóvárgok és elfogyok, még az is van.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger