10/13/2011

úgy érzem,

a krisztusi év összes szenvedését becsülettel letudtam, kiemelten figyelve-ügyelve a hétvégén, nehogy szó érje a ház elejit, én ugyan mindent megtettem... leginkább megint a felelősség/kötelesség kérdéskör körül táncikáltam, igazán kíváncsi lennék, hogy csak speckó nekem van ezzel ennyi bajom, vagy ez azért természetes dolog, és másnak is okoz nehézségeket, csak ügyesen titkolja... de a lényeg, hogy vége.
2. kör feladva, új hiánypótlások/feladatok megérkezve, elszámolások állnak előttem halmokba, anyám meg már nagyon várja, hogy a hó utolsó napjaiban a hatalmas krizantém-bizniszben is teljesítsek. így most teljesítmény-szorongásokra cseréltem a korábbiakat, az is valami.
közben volt megint egy délután béke - ozorán persze, és most tényleg vannak fotók - és a otthon is minden jó különben szerelmileg például. ha minden jól megy, ma vidékre megyünk mozizni: romantikus keretek között megnézzük többek között a pasim 2-3 korábbi alkotását is. biztosszéplesz, és mohácson duna is van, juteszembe!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger