10/08/2011

egy ideje

mindenféle gondolataim vannak a bloggal kapcsolatban, és már az is előfordult, hogy majdnem szakítottunk, de mondjuk aki ismer, az ezen az előforduláson nem lepődik meg, mert a másik (úgymond állandó, nem ilyen holmi fehérítéses fellángolás, hanem valódi!) hobbim nekem az.
és magyarázhatom az inaktivitást és unalmat a tekknikai nehézségekkel, amelyek folyamatosan lecsapnak rám, mindenféle átmenet nélkül, és olyanokra kényszerítenek például, hogy mozdulatlanul tartsam a netbukom, mint az állatok, mikor pont nem ez lenne a lényege a dolognak, ha már a funkcióknál tartunk. és még azt is felhozhatnám, hogy boldog párkapcsolat, meg lófasz, de az meg nem lenne hiteles, miután én kizárólag az éteri állapotokban tudok kijelenteni ilyeneket, azt meg nem gyakran oszt se jézus, se krisztus - nem nekem, másnak sem.
mindenesetre a sok vívódás után abban maradtam, hogy tiszteletben tartom az elszánásaimat az életben, és hogy az ember nem csinál olyat, hogy belefásul, hanem megújul inkább, vagy ilyesmi.
szóval hogy igyekszünk jóban lenni továbbra is - az ember (mámeginezafordulat) nem rugdos szét 5-6 éves viszonyokat csak úgy, így én sem fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger