10/29/2011

a feszkók

meg úgy folytatódtak egyébként, hogy reggel hatkor teleraktuk az autókat 8-9 vödör virággal, és akkor természetesen az enyém nem indult. és a természetesen szót most úgy értem, hogy mindenkinek a kurvaannya, mert nincs egy hete, hogy műszakin járt, és a csávó szerint valami alvázizén kívül (amit majd tavasszal negyvenezerér, ugye. perszehogy...) minden JÓ a Nagy-Fekete-Fehér-Zöld*-Gengszterautón, ehhöz képest meg ugye nem indul**
édesapám aztán tegnap iderendezett egy falubéli villamosos kollégát, aki épp őkorabeli, de azért két percen belül már rajongott értem, mert igazából az idegenekkel mindig kedves vagyok***. szerelgettünk is együtt kellemes hangnemben, míg a bontókba szaladgált apám, de végül el lett húzatva a gyerek.
ma elkészült - a gyújtáselosztóval volt baj (nem pedig a gyújtás-jelerősítővel, ahogy azt korábban sejtette velem, nagy egyetértésben persze), mellesleg megjegyezte azt is, hogy nem nagyon látszik, hogy műszakin járt.
nakérem, így kell elrontani a boldogságomat. azt a keveset, ami mostanság volt, pont így kell elvenni. meg a szülinapi hozzájárulásomat is. pedig már majdnem vettem Magamnak fejben egy farmert. majdnem.

a jóhír az, hogy MEGY az autó, és van rajta biztosítás. ennél nem több a jóhír.


*a  zöld az újdonság - a balelső sárhányó vagy miazisten lett most ilyen a törött helyett a műszaki vizsga alkalmából, 16 hónappal a törés után... 
**egyszer csinálta már pár napja, de saját lelkiállapotom kivetülésének éreztem, ezért nem vettem komolyan a Jelzést.
***amúgy rájöttem, h hasonlítok a lányára kicsit, aki pont akkora, mint én. (térben és időben is)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger