10/07/2011

reggel még

átsétáltunk az úton, sütött ránk a nap, jegyeztük meg utolsó nyári séta. mindenki dolgára,
és délutánra ide is ért az ősz. jött, ahogy mondták. egyértelműen, becsülettel. én ezt tényleg bírom, egyszerűen tetszik ez a korrektség.



ezen kívül sajnos kifigyeltem egy kiváló új gumicukrot a mai nap folyamán a müller üzletben - gyömbéres és citromos és rajongok egyszerűen. mindenesetre folteltávolítás közben (ez az új hobbim. tudom. teljesen megváltoztam. a macskákat is megszerettem például. és most ez a fehérítéstéma, namindegy.) gondolkodom erősen, milyen akadályozó tényezőim vannak, amitől az életem nem egy rózsaszín felhőcsorda, mint ilyenkor tavaly.

na, ezen például érdemes elgondolkodni.

és akkor még egy megfejtés az éjjelből, csak hogy teljes legyen az emblematikusság ma is: tanítás, ha egyszercsak '30-as évek ide vagy oda.

2 megjegyzés:

Sárkányevő G. írta...

nallunk ma konkretba ho esett.

ribizli írta...

azmá milyen, ágika.. szóljál neki, hogy ne hamarkodjék ennyire, mert kifárad, mire odaérünk!

Powered By Blogger