4/06/2010

a szomszéd asztalnál

szóval az egyéb nagy megfejtések közepette igencsak esélyes egy szerelembeesés, gondolom ezt abból is, hogy ma hazafelé jövet arról győzködtem magam, hogy én mindig a szomszéd asztalnál ülök, ugye tudom?! már hogy nem érdemes választanom nekem, mert abból más élmény még nem született, mint ami szilágyi domokos kiváló versében egyszeren megfogalmaztatott:

A szomszéd asztalnál

ül egy szép kisleány
a szép kislányokat persze nem lehet leírni
nem is szabad és nem is érdemes
a szép kislányok mindig a szomszéd asztalnál ülnek
pocsék fiatalemberekkel
s ettől bosszantóan még szebbek.

de ez a kislány egyedül
ül
és én is egyedül ülök
és
és semmi több

borzasztó, hogy én sosem ülök a szomszéd asztalnál.

naéshogy ezért nem kell nekem választani, mert akárhányszor is eddig, a vége mindig ez lett. (az más kérdés, hogy abból mi lett, ha nem én választottam!)

amúgy meg tessék olvasni szilágyit, én nagyon szeressem hajadonfűzek búzabóbítáit, kamaszangyalait, kényszerleszállását, gordonkahúrként bongottjait...


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger