4/15/2010

és olyan is van még

a sok lelkiismi és megnemfelelés közepette, hogy alig 2 hónapja írtam egy mélt az "álommunkahelyre" és akkor mondták, hogy épp semmi, tennap meg mégis bejelentkeztek, hogy lenne - nem is akármi!
és ha papírforma szerint vagyok, és közben nem lelek rá mh1-mh2-re, akkor ez most maga lett volna a tökéletességesség...
így viszont keresek nekik valakit, aki olyan, mint én. az se rossz.
mindenki írjon hát az álomhelynek és várja ki a sorát, mert érdemes, ez a mai szívküldiszívnekszívesenünk.

a vacsi penig: mustáros tarja, sztrapacskás krokett, krumplispogi, fokhagymásszósz... elvileg holnap lesz a napja, de a mai főzős az aknán fénypróbál, így a felét bedobtam - a többi husik pedig ülnek a hűtőben és diszkréten pácolódnak. péntek este majd ubisali és petrezselymes krumpli is kerül mellé - mert akárhogy is kurvafinomak ezek a medvehagymás/spenótos/boglárkás egyébségek, én azért néha vágyom egy faszajószelet húsra. a mai vacsorán penig kiderült, hogy más is vágyik olyanra.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger