4/04/2010

csak egy nap a világ (1)

- mostanában így élek - ki is fogok dögleni rendesen és hamarost. addig mese.
szóval az aknán lenni kurvajó lesz, ne féljünk tőle, iszonyat izgalmas az egész - mos'meg hogy találkoztunk személyesen is, még lelkesebb vagyok. a projektről amúgy itten lehet, és itt is érdemes olvasni, képeket nézegélni alkalmaktán. és utána volt egy frankós délutánunk a messzivel - mindig rohadt boldog vagyok, ha öt percnél és a tényállásközlésnél többet is komenikálhatunk - aminek a végén brassóit eszigéltem, nagypéntek este ide vagy oda, a barnában ettem már elég böjtös cuccot, itt volt az ideje. s aztán sonkavétel, vendégség, gyerekek hajnalig.
szombaton majdnem dolgoztam, de aztán mh2-ben is főztünk sonkát, hagymasalátát, házi pálinka is került, estebéd után meg medvehagymás cuccok minden mennyiségben, és eszetlen jutyubparti a legelőkelőbb vendégekkel: csukamónika-nagyferó, első emelet, pécsiszál, digitálszkrín és ilyenek. végül több vendéglátóipari egységben is jártunk, ugráltunk erre a gonosz lánnyal, landolás reggel közelben történt.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger