4/02/2010

a fényes este

beszámolója következzék akkor.
hogy én azt szeretem, hogy esz dolgozik a helyemen a céhnél, meg azt is szeretem, hogy az első hivatalos fizetését velem kívánta megünnepelni; pláne szeretem, hogy ercs végül velünk maradt, aztán megtekintettük mh2-t és fél kilenctől hivatalosan is megnyitottuk a fényestét. én a bodzaszörpöst részesítettem előnyben, fene gondolta, hogy még annál is óvatosabban kell körözni, mint ahogy mi tettük. a csacsogás az outfiteknél kezdődött, a rendőrségi sztorikkal folytatódott, aztán közös szerelmünk, a céh kitárgyalásában lehetett volna a történetnek vége, ha időközben nem özönlik 6-8 labos fiú közénk. innen már egyre hiányosabbak az emlékeim, de gondolom, mindenki jól érezte magát, ha csak négy tájt sikerült elhagyni az ojjektumot.
most annyira nem érzem jól magam, pedig délután megyünk végre az aknára, este pedig karton sör, eperpálinka és húszévesek lesz a menü - még nem látom át a pontos megvalósulást, kb. ülni tudok ma egész nap, egyebet nem.
mindenesetre nem kapok én erre a fénycuccra rá, jobb lesz az úgy mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger