1/12/2010

a tizenkettediken meg

mentem mendegéltem a felújított széchenyi téren* a napsütésben, és megláttam egy leányzót, aki az egyik félkész betoncuccon trónolt cigerettázva, és rákívántam én is ugyanarra, majd közelebb érve megismertem - f. volt az, mondjuk kb. 8 éve nem találkoztunk. jött húsztízelni, rögtön be is vonódtam kicsit a két tervezett fesztiválba, hogy jó lenne, ha tudnék nekik segíteni. ha itt leszek, mondjuk akkor nagyon szívesen, mondtam, frankós nemzetközis színházas dolgok uránba cipelve, hűűű.
utána meg azzal az évfolyamtársammal szaladtam össze, aki egyiptomban tanít magyart, mondjuk először nem is értettem, hogy lehet akkor itt, de aztán rájöttem, hogy azért haza lehet jönni néha, ha az ember lánya el is szalad. érted. majd kávézunk meg minden.
még találkoztam a zénóval is, de vele mindig találkozom a hangiban, szóval ez nem nagy ügy.

*ami tényleg ronda, és szarul van megcsinálva, de engem pont nem érdekel (csak hogy akkor hol lesz az a sok száz tulipán, ami mindig szokott lenni?!). sokkal jobban zavar, hogy folyamatosan mindenki pampog miatta állandóan - mész a téren át, és csak a hálaistenkedést hallod meg a deszarez-t. ánlájk.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger