1/12/2010

olvasom

(figyeldoda!) mindenfelé, ki mit teljesített az elmúlt éveben... hát, kérlek, igen rosszul érzem magam, erős fél nap, mire összeszedem az általam olvasott könyveket (nem mondom meg hány, verem szerintem a másodikos gimiseket, talán), az általam kifizetett bírságokat (kb. egy hónap thaiföld karácsony táján, érted, ha mondjuk nem a rendőrségnek, apehnek és egyebeknek csengetek). össze lehetne még átlagban a dobozos söröket is számolgatni, de kinek lenne az jó... szóval ha vmiben jó voltam (jó?! jó lenni ebben?!), azok a sorozatok*. ha nem számolom, amiket 5-8 rész után abbahagytam, mert untam, akkor is vagy 25., minimum 52 évad. nem saccolom meg hány epizód. azt meg pláne nem, hány perc, és azalatt mennyi oldalt olvashattam volna el. bujdokolok. fogadkozok.
heti egy nap nincs sori. egyelőre.

*meg mondjuk sokat fejlődtem a "beszerzésüket" illetően. nem könyörgök én már senkinek, kiwi-deluge királyány-e vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger