1/12/2010

szépség

hol is kezdjem?
tegnap köztudottan nehéz napom volt - egyrészt seggmásnapos voltam az üdítőzésből kifolyólag (tudjátok, a dzsintonik, az új szerelem! :P), másrészt szombat éjjel meglátogatott migrén-barátunk is, aki egész ma reggelig élvezte vendégszeretetemet. ilyen halmozottan hátrányos helyzetben a fogam csak akkor reklamált, mikor szeretetteljes csókot (minálunk az fejleesés azon nyomban) kaptam - gondoltam is, hogy ezen már nem ronthat egy csöppnyi szépségápolás.
igen, találtam 12 db fekete pontot a zarcomon.
nem, nem járok kozmetikába, az az ida kiváltsága.
igen, használtam pézsét, és gőzöltem előtte a fejemet forró vízzel vagy másfél percig.
igen, 4 hatalmas vörös folttal fejeztem be a történetet.
nem, a fiúm semmit nem vett észre az egészből. elvakultan szeret.
igen, ma az egész kollektíva azon pörgött, ki vert meg engem.

kieg., mindenképpen idetartozik: növesztem a hajam. nem önszántamból. kettő napja agyalok, h a 3,5 éves pink hullámcsat miért zuhan ki 2 percenként a hajamból?! nem, nem zsíros, és igen, kevés és vékony szálú az örökségem.
tárám:
0,57 cm távolság van a szárai közt! de legalább végre rájöttem, MERT MEGNÉZTEM a csatot.
is.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger