1/10/2010

az év tizedik napján

meg mesélek egy picit, mert pont ráérek... egyrészt egy éves lett az unokahúgom, aki tegnap megindult, ergó, lehet utána szaladni, másrészt kétszer találkoztam eddig vele, és ma is félreértettem a szkájpos láthatás időpontját - szóval akármennyire is tudom, h lelkesednem kéne, ez most épp nem jön össze. persze azért iszom az egészségére, mert jó ember vagyok (nem, épp megint ironizálok. amúgy GT, ez az új szerelem, mintha üdítőzne az ember, pont olyan... most el is indult az agyam a dzsintonik-nosztalgia-irányába, de féken tartom!)

"nos, kedves barátaim, ahogy egy régi-régi, ahogy egy régi-régi" dakota mondás is tartja, ne menj a kútra, ha nincs benne víz, mostan még mindig ezt ízlelgetem, befejezvén a mad men c. kiváló sorozatot - aki szeretne '50-es, '60-as évekes drámát/amerikai álmot az életébe, ne hagyja ki. nem vicces, nem is dugnak és/vagy lőnek benne sokat, de azért érdemes - mindig van min gondolkodni a cucc kapcsán, mindig. épp gyászolok, h vége. és díszitem a lelkem a bsg-re.

aztán még olyanok voltak, hogy egy fél rockzenekar töltötte ki lakásomban a jelentkezési lapját a fenetudjamilyen tehetségkutató versenyre, és én ugye elfogult vagyok, és mindent nekik, de azért nem bocsájtom meg, hogy ezeknek nincs fogalmuk a bros-ról meg a nyúkidc-ről, annyi fogalmuk sincs, h semennyi. kicsit még hálaistenkedtem a tények fölött, aztán mikor megmondták, h '88-ban születtek, akkor elhúztam kutyát sétáltatni szégyenemben, és hagytam, h fogyasszák a kannás boraikat nyugiban, tanárnéni nélkül.

idáról jut eszembe, hogy régen szóltam róla - minden rendben, de minden rendben vele. mióta agyonműtötték, illatos, mint a bimbózó rózsa, a havat isteníti és imádja, e szentség tiszteletére képes ügetni is (igen, ügetni!), szóval szerintem jól van. én mondjuk nehezményezem, h az én fejemet leszarja, de belátom, h a rajongás a hó iránt fárasztó dolog lehet ilyen testfelépítéssel.

na, kábé ezek vannak. a lelki tényezőkről majd máskor - nem kicsit vagyok megilletődve az elmúlt 3 hét történései miatt...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger