1/13/2010

13

az első dolog, ami ma felbaszott, az ferdinánd volt. de indítsunk korábbról...
mikor is kezdetem gyúrni? novemberben? na, előtte olvasgáltam a neten mindenfélét, el is jutottam a nincsde.hu-ra, választottam is személyi edzőt, vagy miafaszt, aki majd engem hasznos tanácsokkal - ígérték legalábbis - mindennap ellát. nehezen tudtam kiválasztani a 3 szarfej karakter közül, ki is legyen a győztes, de gondoltam, 3 napnál úgyse bírom tovább, leiratkozok majd, szevasz.
na, ferdinánd írt is másnap, hogy mekkora királylány vagyok, h elszántam magam, aztán ennyi. azóta egy sort se... se hogy hogy vagyok, vagy mi újság velem, vagy nem kaptam-e a kardiótól szívrohamot, élek-e, mittomén, semmit!! írhatott volna, fel voltam rá készülve, vártam szinte, de ennek eszébe se jutott egészen MA REGGELIG. lenge 2,5 hónap után jelentkezett, imígyen:

"Szevasz Pajtás!

Egy ideje már sportolsz. Ezért fogadd őszinte gratulációmat. Ha frankón csinálod, némi izomlázat már érezhetsz. Viseld büszkén, ezek a pozitív változás jelei. Hősi tetted nyomai. De azért tarts mértéket, ne hajtsd túl magad. Részben, mert ezt az erőbefektetést tekintheted kidobott energiának, másfelől meg csak elveszi a kedved az egésztől. Jelszavad legyen: mértékletesség, fokozatosan! Nyafogni szabad, feladni nem"

már érezhetek?! már el is felejtettem azt, te köcsög. de nem, nem iratkozom le most mégsem, megvárom, mikor jut eszébe ismét írni a gondos edzőnek. meg én.

(ja, meg holnap veszek bérletet. talán már vége a karácsonyi szünetnek, nem?!)


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger