12/04/2009

bizonyára

tetszenek még emlékezni a macinacis vallomásra, tán februárból. meg ugye azt is tudják, mennyi ideig érlelődnek énbennem a dolgok (másokban annyi idő alatt már a reinkarnálódás is végbemegy háromszor). hát így esett, hogy röpke 9 hónap elteltével végülis eljutottam a gyúrásba.
az úgy volt, hogy pont mindenkit megőrjítettem már a hiszti/díprezd vonalammal, leginkább magamat, amikor a kedvenc helyemre (kocka serező) menet végül betértem bátran a Zolimpiába (igen, ilyen vagány a neve). hát, azt megmondom, h igen gyanús volt számomra a sok izzadós ember, meg azok a zavaró gépek, hogy az üvöltő dance muzikról ne is tegyek említést, de nagyon bátran viselkedtem, és beszédbe is elegyedtem a gyanúsan néző recepciós kislánnyal. röviden vázoltam számára a tényállást - 15 éve nem mozgok, iszom és bagózok - aki kicsit megrökönyödve odacitált egy szimpatikus fiatalasszonyt, hogy majd ő segít. gyorsan egyeztettünk is időpontot, és most tessenek kapaszkodni, azóta is heti kétszer elvonszolom oda magam, és dógzok, vagy micsoda. én. a néni meg hetente egyszer segít, mondjuk nem sokáig, mert a jóisten se tudja megfizetni a szolgálatait, nem én.
azóta már lettek kis haverkáim, mondjuk érdekes, a nők nem barátkoznak ilyen helyen egyáltalán, de mondjuk van egy katonatiszt, aki mindig kedvesen segít, ha megakadok a félelmetes gépek alakítási munkálataiban; meg aztán van két személy, akikkel eddig kizárólag kocsmai keretek között találkoztam életemben - ebből is látszik, ki mennyit járt egyetemre, mármint konkrétba óralátogatásra gondolok - velük utána lehet inni egy sört a kockában simán, ez is jó. jó még, hogy igen elfáradok és tudok aludni, és nyilván nem fogytam egy dekát se, de kategóriákkal jobbnak látom a seggem (ez gondolom ilyen pszichés dolog lehet). meg büszke is vagyok, egyelőre ez 2-3 órás program minden alkalom után, hogy dicsérgetem magam/dicsértetem magam. ami nem olyan jó, az az üvöltöző szar zene, meg hogy még mindig igen bátortalan vagyok a gépek irányába, de majd az is elmúlik. a recepciós lány is megdicsért már egyszer, a néni meg minden alkalommal. menjetek ti is gyúrni, faszacucc, én mondom.
(aki aggódni kezdene, hogy hanyagolom a kockát és zöldségeket eszigélek, most hagyja abba. szó sincs teljes generálról)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger