12/08/2009

szerencsétlenkedések szempontjából

a magam részéről ma, azaz ma szeretném befejezni ezt az évet. eleget robbantam le autóval, húzattak meg, törték össze az ajtókat, hagytam el laptopot, törték fel és lopták el a másikat, ömlött ki a mosógép, bűntettek meg gyorshajtásért, parkolásért, kiskutyafasza. elég, most szólok, elég.
a mai napot, drágajóistenem, már bónuszba kaptad. na, mondom, mi volt:
engem itt a házban rendes kis nőnek, nett asszonykának ismernek. kedves vagyok, segítőkész, miegymás. na, mostantól ennek vége. igen, eláztattam az alattam lakót. mondjuk az ida miatt van az egész*, de nekem kell vállalni a felelősséget.
történt, hogy reggel vizet engedtem volna neki. nem folyt a csapból. gondoltam, megin szerelnek, napok óta ez itt a fő hobbi, hát gondosan csavartam még rajta nyócat, és elhagytam a lakást.
háromkor hívtak, hogy azonnal menjek, a többit már el lehet képzelni. az egész társasházból minden lakó ott zsizsikelt bazmeg a lépcsőházban (senki nem dolgozik itt?!) erősen lincshangulatban. beszólogattak, beözönlöttek a lakásomba - még jó, hogy takarítottam hétvégén - aztán még órákkal később is rólam pletykálódnak a folyosón. én meg lapátoltam a vizet, hívtam a biztosítót, bocsánatot kértem az alsó szomszédtól, és azon gondolkodtam, h mosmá' vagy haljak meg, vagy múljon el ez a szar széria, mert elfáradtam. röhögök.

*ez itt önirónia, azért mondom, mert egyesek szerint nem látszik.


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger