12/06/2009

június óta

ez volt az első olyan hétvége, amit pécsen töltöttem úgy, hogy semmi dolgom se volt (mmint vendég nélkül, esküvő nélkül, mittudomén.)
pénteken szaunázni voltunk sikondán, igen klafa hely az télen is. este forralt boroztunk a városban, aztán megnéztük száztizenkettedszer is a bryan életét. szombaton voltam gyúrnivazze, aztán kötöttünk szép koszorúkat*, én rögtön négyet, nem szeretek pepecselni. közben hotdogoztunk, az is elég jó volt. ma meg nekiestem a lakásnak - erősen súrolta már a gusztustalan állapotot - mosás, takarítás, szekrények kipak, ruhák (amiket eddig se vettem fel, mégse bírtam még sose kidobni, de most aztán igen!) elszállítása a konténerhez, meg ilyesmi. a szép végeredményben gyertyagyújtás, nyugalom, flashforward.
nemakarokhétfőt. nem.

*fényképes beszámoló itt, telefonminőségben.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger