12/29/2009

nem is olyan

rég (hajólemlékszemmég), csülök-, csipkebogyó- és fagyöngyvásárlást követően nem sokkal, nem óperencián túl, csak a zombilendben* történt, hogy h. barátnémmal** - kis segítséggel - megvilágosodásunk esett királylánykodás tekéntetében. (nem nagy ügy, azok vagyunk, te nem tudtad?!) persze azóta rengeteg a dolgunk, mert ez egy teljesen új szerepkör az elbaszott-magyarszakos, szerencsétlen, élhetetlen kislányokéhoz képest, amiben eddig leledzettünk, de rajta vagyunk az ügyön rendesen. olyannyira, hogy nemsokára szakirodalmat is kapunk hozzá, tessenek vigyázni!
addigis elegánsan elküldeném az idei évet a francba, és szívemet alaposan díszítgetve, csókok és könnyek közt várom 2010 méltó köszöntését. hahó, teeengeeer!!!!


*ez pécs. amikor még én medúza vagyok (=reggel 8.10 perckor gyűlölőm az egész világot, nekem a legrosszabb állapotomban) szoktam nézegetni, ahogy dülöngélnek az emberek az út közepén, keresztbe-kasul, építkezésen innen, szélcsenden túl, háttérben a dzsámi, piff.

**szerintem már leírhatom, ötéves évfordulónkat üljük maholnap a király (figyeldoda, király!) pizzériában, ősi szokás szerint majd apukánkat emlegetve, nem mindig kedvesen.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger