12/14/2009

most megüthet

bárki, de én szeretem a postásokat. legalábbis a cégügyes postásainkat szeretem.
először volt a szerintemjaninakhívták, denemtudom pontosan sajnos. szóval ez a nagydumás harmincas, nem túl eszes, de pirospozsgás orrú-arcú (sejteni lehet a közös nevezőt, amiről soha egyébként szó nem esett, esküszöm) postásunk, aki kiskezitcsókolomolt állandó jelleggel, persze akkor is, ha a főtéren caplattunk át épp, képes volt átüvölteni-integetni a dzsámi tetején is, mit neki. rajongó típus, a rajongó típusokat én szeretem. aztán volt vmi stiklis ügye, akkor leváltásra került az állásában, azóta csak televíziócipelés közben találkoztam vele, bele is pakolta az autómban kiskeziccsókolomolva a cuccot, mert ilyen ez.
aztán jött az a csávó, akinél a nem túl eszes az nagyon erős kifejezés, szerintem egyszerűen csak gyengeelméjű. iszonyú zavarba tudott attól is jönni, hogy rájamutasson, melyik sorban írjak alá, aztán még négyszer vissza ellenőrizte, hogy nyomtatott betűkkel is odaírtam-e és van-e pecsét - mondjuk ezt akkor is eljátssza, amikor az utcán guggolok le átvenni a küldeményeket, olyankor nagyon nehéz elmagyarázni, miért nincs pecsétem momentánba. de végül is őt is megszoktam - valahogy az életem része lett, ahogy meghozta a jéghokimezt, a napirajz könyvet, az antikvárius rendeléseimet, boldogságom számos pillanatánál jelen volt. egy ideje nem jön, fogalmam sincs, mi történhetett vele.
és most egy nőről fogok írni, és szépeket fogok mondani, és most kikötöm, hogy nem ironizálok, ez úgy igaz, ahogy le lesz írva mindjárt:
szóval most egy csaj van, olyan korombéli. vicces, kedves, energikus, helyes, humoros, kedves, aranyos, kedves, vicces (lehet, hogy ezeket már mondtam, elnézést, nem szoktam nőket dicsérni!), esze is van, logikája is van, rendszerető egyén is. ma pakkot hozott nekem, én meg boldog voltam, együtt ki is bontottuk, mert kíváncsi is a szentem, szereztem is újabb rajongót Róth Anikónak, micsoda boldogság ez. én nem értem, hogy ez a leány miért postás, de egyszer megkérdezem tőle. minimum tanítania kéne, vagy bohócdoktorkodnia vagy fene tudja. végül is mondjuk maradhatna itt ebben az állásban az én szórakoztatásomra, de az önző dolog lenne a részemről...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger